شرکت طراحی سایت برای آدمک - ساخت سایت

Wiki Article

چند هفته قبل از پایان سه ماه، از طریق پیامک برای تمدید اشتراک به شما اطلاع‌رسانی می‌شه.

امکان درج فاکتور در حساب‌ کاربری کاربران و قابلیت پرینت فاکتور به تفکیک سفارش‌ها امکان تنظیم اینکه خریدار هنگام خرید مشخص کند فاکتور به همراه محصول برایش ارسال شود یا خیر امکان پرینت برچسب پستی توسط مدیریت برای الصاق فاکتور روی محصولات ارسالی (با این امکان مدیریت می‌تواند آدرس صورت‌حسابی که خریدار حین خرید پر کرده است را پرینت بگیرد و دیگر نیازی به نوشتن آدرس روی کاغذ نداشته باشد) امکان شخصی سازی فاکتور (مشخص شود روی فاکتور چه بخش‌هایی باشد و چه بخش‌های حذف شود) امکان صدور پیش فاکتور قبل از خرید کالا یا ثبت سفارش خدمات قابلیت ثبت بازخورد و امتیاز برای محصولات خریداری شده

شناسایی نیاز واقعی مشتریان و ارائه راه حل‌های اصولی در مرحله مشاوره و جلسات نیازسنجی.

طراحی سایت به طراحی تمام وبسایت هایی گفته میشود که در اینترنت تماشا کرده اید. معمولا این طراحی ها به جنبه های تجربه کاربری وب سایت اشاره میکند. تا به حال طراحی های سایتها متمرکز بر مرورگرهای دسکتاپ یا همان کامپیوتر بوده است. اما یا وجود فراگیر شدن تلفن های همراه، مطالعات طراحی سایت نیز بیشتر بیشتر شد. امروزه سایتهایی که برای موبایل به خوبی (ریسپانسیو) نمایش داده نمیشوند؛ در دنیای امروز جایی ندارند.

طراحی گرافیکی صفحات تماس با ما، درباره با ما، قوانین و مقررات

«مزیت ویترین مسئولیت‌پذیر بودنشونه. یعنی اینکه به مشتری اهمیت می‌دن. از ویترین یاد گرفتم که باید حواست به مشتریت باشه تا بفهمه واسش مهمی.»

سوالات متداول شما مشتریان عزیز در خصوص خدمات و قیمت طراحی سایت

شرکت های برتر طراحی وب نه تنها به ابزارها و فناوری های برتر دسترسی دارند، بلکه همیشه در صدر آخرین روندها قرار دارند. بنابراین، آنها می توانند یک سایت پیشرفته ایجاد کنند که با آن شما بتوانید رقبای خود را به چالش بکشید. یک شرکت طراحی سایت چه می کند؟

امکان ساخت فرم چند مرحله‌ای امکان ساخت فرم‌ها با فیلد‌های شرطی (مثلا اگر شخصی گزینه مالی را انتخاب کرد، یک فیلد برایش باز شود و از شخص موبایلش را بگیرد و اگر همان شخص گزینه طراحی سایت را انتخاب کرد، فیلد دیگری نمایش داده شود و از شخص آدرس سایتش را بگیرد) امکان ساخت فرم‌های محاسباتی که با علائم «جمع، تفریق، ضرب، تقسیم» انجام می‌شوند امکان ارسال فرم‌های پر شده توسط ایمیل به کاربر و مدیر سایت امکان مشاهده، حذف فرم‌های ثبت شده در پنل مدیریت امکان گرفتن خروجی اکسل از فرم‌ها و پیام‌های ثبت‌شده امکان اتصال فرم‌ها به درگاه بانکی و پنل‌های پیامکی (در صورت درخواست و سفارش این قابلیت می‌توانیم روی سایت شما نصب و تنظیم کنیم) توجه: این قابلیت برای ایجاد فرم‌های تماس، استخدام و از این مدل‌ها است و نمی‌توانید با آن آزمون‌های آنلاین پیشرفته بسازید چون اساسا قابلیت ساخت آزمون نیست. اتصال به درگاه پرداخت بانکی و پنل پیامکی

امکان ساخت انواع فرم با جابجا کردن المان‌ها با ماوس امکان ساخت انواع فرم که دارای فیلد‌‌های زیر است:

فایلینگ مشاورین املاک کلیک کنید حرفه‌ای، دایرکتوری درج آگهی خرید و فروش

اما اگر بخواهید خودتان این کار را انجام دهید؛ در وهله اول باید دانش فنی طراحی سایت با وردپرس را فرا بگیرید که به خودی خود پروسه زمان‌بری است؛ سپس باید هزینه هاست، دامنه، آموزش وردپرس، افزونه‌های موردنیاز، قالب مدنظرتان و … را بپردازید؛ اما اگر طراحی سایت ارزان مدنظرتان باشد این روش مناسب اینجا کلیک کنید نیست.

این باعث کاهش نرخ پرش و افزایش زمان ماندگاری می شود که نشانه یک تجربه کاربری خوب است. گوگل آن دسته از صفحاتی را که سریع بارگذاری می شوند را در اولویت قرار می دهد؛ زیرا می خواهد نتایج کاربرپسندی را در اختیار جستجوگران قرار دهد.

معمولا استفاده از تجربه افراد متخصص بهتر از صرف وقت برای کسب تجربه است. اگر برای راه‌اندازی وبسایت کسب‌وکارتان می‌خواهید از تخصص و سلیقه افراد حرفه‌ای استفاده کنید، می‌توانید روی ویترین حساب کنید.
هر ۱۴ روز یک به روز رسانی؟ تیم محصول ۲۰ نفره ما با تحقیق بازار و جلسات با شما، سایت ساز ویترین را توسعه می‌دهند.

افزودن امکان سئو در برگه‌ها، مقالات و محصولات امکان بررسی محتوا و ارائه پیشنهاد در جهت رفع مشکلات امکان ارائه پیشنهاد در جهت بهینه‌سازی محتوا مقالات، محصولات، برگه‌ها و دوره‌ها دارای امکان رنگ‌بندی محتوایی که بهینه می‌شوند.

وب سایت شما فرصتی برای افزایش چشمگیر پایگاه مشتری و ایجاد درآمد بیشتر برای شما فراهم می کند. وب سایت شما فروشگاه واقعی شماست

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

اگر به نتایج جست و جوهای گوگل سری بزنیم جست وجوی عبارت «بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان» یا «بهترین شرکت طراحی سایت» در ایران ازجمله جست وجوهایی است که هزاران بار از طریق گوگل جست و جو شده است.

یک شرکت طراحی وب سایت، آژانسی است که در ایجاد و نگهداری وب سایت های حرفه ای شرکت طراحی سایت برای برندها به جهت دستیابی به مخاطبان خود و تسریع رشد آنلاین آن ها تخصص دارد. آنها فرآیندهای مختلف را انجام میدهند، تجسم می کنند، برنامه ریزی می کنند و مجموعه ای از فایل های الکترونیکی را ایجاد می کنند که تمام عناصر بصری سایت شما را کنترل تشکیل می دهد تا تجربه کاربری جذابی را برای بازدیدکنندگان شما فراهم کند.

اگر برای طراحی سایت کسب‌وکارتان نیازمندی ویژه‌ای دارید که در جزئیات بسته‌ها پیدا نکردید، می‌خواهید بعضی از خدماتی که در لیست قیمت طراحی سایت آمده را متناسب با کسب‌وکار خودتان تغییر دهید یا هر سؤال دیگری درباره تعرفه ساخت سایت و فروشگاه اینترنتی دارید، می‌توانید با کارشناسان ویترین صحبت کنید.

سی فایو بر پایه وردپرس طراحی شده است؛ این به این معناست که سیستم مدیریتی سایت شما همان وردپرس است با این تفاوت که سی فایو تمامی مراحل بالا را به صورت خودکار برای شما انجام می‌دهد.

ویترین ترکیبی از خدمات طراحی سایت و سایت ساز رو در اختیار شما می‌ذاره. یعنی مثل یه سایت ساز، شما می‌تونید سایت خودتون رو از ابتدا و بدون نیاز به کدنویسی بسازید. در ادامه با دیدن ویدئوهای آموزشی ویترین، خودتون طراحی گرافیکی و محتوایی سایت رو پیش ببرید و کارهایی مثل اتصال سایت به درگاه پرداخت، خریداری دامنه اختصاصی یا گرفتن اینماد رو انجام بدید.

چطور می‌تونم ترکیبی متفاوت از امکانات بسته‌های فعلی رو خریداری کنم؟

این سایت چرا هزینه‌های ویترین به صورت اشتراک ماهانه دریافت می‌شه؟

برای مشاهده نمونه کارهای طراحی سایت وب وان به این صفحه مراجعه کنید.

طراحی گرافیکی صفحات تماس با ما، درباره با ما، قوانین و مقررات

امکان ساخت‌ کد تخفیف درصدی، عدد ثابت امکان ایجاد محدودیت برای کد تخفیف (تعداد استفاده، رنج قیمت، کاربر خاص، محصول خاص) امکان ساخت نامحدود کد تخفیف امکان نمایش پاپ‌آپ در سایت طراحی شده

Report this wiki page